VÄRIKÄSTÄ RUSKAA RANTATIEYHDISTYKSEN POPPOOLLE

SYKSYN TAPAHTUMIA

Ensimmäinen on jo ihan pian!

Teatteriesitys Krapin Pajalla 15.11. klo.19.00. Ulla Tapaninen: Lava-ammuntaa

Yhdistys on varannut jäsenille 20 paikkaa Ulla Tapanisen hulvattomaan iltaan. Ulla tekee huikeita huomioita sketsin keinoin suomalaisesta todellisuudesta ja valheista. Esityksen kesto noin 1 h 45 min sisältäen väliajan.

Varaa heti liput tai viimeistään 30.10. mennessä liisahelasto@gmail.com

Lipun hinta yhdistyksen jäsenille 25 e.  (Normaali hinta 29,50)

Maksu 10.11.mennessä yhdistyksen tilille.

Tilinumero FI35 5092 0920 4584 50, BIC: OKOYFIHH

Viestikenttään: Ulla Tapaninen

Rantatieyhdistyksen pikkujoulu 9.12. klo. 18.30- Krapin Mankeliaitassa

Varaa ilta kalenteriisi ja ilmoittaudu täydellisiin pikkujouluihin.

Luvassa Krapin aittojen joulupöydän herkullinen menu ja tunnelmallista ohjelmaa, sekä tuttuun tyyliin arpajaiset, joilla kartutamme yhdistyksemme toimintakassaa. Ota siis käteistä mukaan.

Pikkujoulujen hinta on yhdistyksen jäsenille on 30 e, 5-12 vuotiaille 15 e ja alle 5 vuotiaille ilta on ilmainen.

Ilmoittautuminen onnistuu tapahtuman sivulta, jonne pääset klikkaamalla tästä.

UUDET NETTIVUT https://tuusulanrantatieyhdistys.fi

Rantatieyhdistyksen nettisivut on uudistettu, käy kurkkaamassa. Sivut ovat vielä aika tyhjät, mutta niitä täydennetään. Sivuilta löytyy keskustelupalsta, jossa voi jakaa alueen  tapahtumia, kysellä vaikka lastenhoitoon apua, kimppakyytiä asemalle tai koiralle ulkoiluttajaa. Toivottavasti keskustelusta tulee vilkasta.

Jos huomaat, että jokin linkki ei toimi, niin laita viestiä Irenelle sähköpostiin irene.lonnblad@gmail.com

LUKUPIIRI

Lukupiirin toiminta jatkuu Lottamuseon kahvilassa noin kerran kuukaudessa.

Ilmoittautumiset ja tietoa lukupiiristä saa Stellalta, stella.eckert@kolumbus.fi, puh. 040 840 3868.

Erkkolan museokaupan tiloissa on yhdistyksemme pieni ”kirjasto”, josta löytyy lukupiirissä luettuja kirjoja. Yhdistyksemme jäsenet voivat käydä niitä lainaamassa.

ASTIAVUOKRAUS

Yhdistyksellämme on kahvikalusto, laseja ja kuohuviinilaseja, joita voi vuokrata edulliseen hintaan.

Astiavuokrausta hoitaa Christina Aaltio, christina.aaltio@gmail.com, puh. 050-581 0096 tai viesti WhatsAppiin. Hinnasto näkyy tältä sivulta.

TULE MUKAAN JÄSENEKSI

Kysele myös naapureita, niin vanhoja kuin tuoreita, mukaan toimintaan. Pienellä vuosimaksulla pääsee Rantatieyhdistyksen moniin tapahtumiin.

Jos jäsenmaksusi on tältä vuodelta vielä maksamatta, hoidathan sen pikaisesti, viimeistään ennen pikkujoulua.

Jäsenmaksu on 15 e vuodessa. Perheen alle 18-vuotiaille lapsille jäsenyys on ilmainen.

Maksa jäsenmaksu yhdistyksen tilille. Tilinumero FI35 5092 0920 4584 50

Viestikenttään: Jäsenen nimi/nimet

Jäseneksi voi liittyä tämän sivun kautta löytyvillä tiedoilla.

Soittaa voi myös Mairelle puh. 045 207 0866

NÄHDÄÄN LENKKIPOLUILLA JA VIIMEISTÄÄN TEATTERISSA JA PIKKUJOULUISSA

T: Rantatieyhdistyksen hallitus eli

Maire Lindholm pj, Liisa Helasto, Irene Lönn, Hannele Meininki, Jukka Silander, Kiira Vuorela, Hannele Meininki, Christina Aaltio sekä varajäsen Terhi Paloheimo